090410

Kom på att jag kankse ska berätta vad jag har gjort idag och inte bara skriva om hur uppe i varv jag är för att dansa med SCOTTS tjääärrlekk


Vaknade vid halv ett, vilket jag tyckte var ganska bra eftersom jag somnade sjukt sent.
Jag lyxade tilldet och gjorde frukost på sängen, äggmackor och té. MUMMS!

Såg på Beverly Hills 90210. Nostalgi.

sen fick jag veta att jag hade en timme på mig att fixa mig inför kvällen innan Jens pappa kommer och hämtar mig,

så nu står middag på schemat. Det brukar alltid vara supergod mat där i ramvik, och jag tror det blir det ikväll också!:)


ha en fin dag/kväll!:)
Scotts – En blick, en dans, en kyss

Kommentarer
Postat av: Mikka

visst varu på stan idag??;)

2010-04-10 @ 16:18:36
URL: http://rasmusbruud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0