Tillfälligt tillbaka.

Hej!
Idag fick jag sån otrolig lust att blogga, att bara skriva av mig. Och eftersom min nya blogg inte är klar än, och jag aldrig riktigt trivdes på Veckorevyn så jag blåser liv i denna fina blogg sålänge!:)

Jag vill skriva så otroligt mycket, jag mår så fruktansvärt bra och samtidigt är det så mycket att ta tag i.
Skolan är underbart. Jag älskar att gå i skolan, men ångesten och pressen som kommer med skoluppgifter, att alltid behöva prestera på topp och göra att perfekt tär på själen. Jag är orlig för framtiden, kommer det bli som jag vill? Samtidigt så kan jag inte vänta på att gå ut ur gymnasiet, få kasta mig ut och låta livet driva mig dit de vill.
Är det det här som kallas ålderskris?

hm.. mat måste lagas, fler inlägg kommer.

Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0